Retourneren en restitutiebeleid

Bij Finebay streven wij ernaar om onze klanten 100% tevreden te maken met het product dat ze bij ons hebben gekocht. Als je problemen met verzending of producten ervaart en je voelt je gefrustreerd, stuur ons dan een e-mail en ons team zal je meteen helpen.

Vul alstublieft uw adres in alle details in, anders wordt het pakket dat wij naar u mailen naar ons teruggestuurd, of zullen we uw verzoek negeren om iedereen de moeite te besparen.

================>> TERUGSTUURBELEID<<================

1. Niet blij met je bestelling

Als u niet tevreden bent met uw aankoop, bent u (30 dagen vanaf de datum waarop u het product in een zo goed als nieuwstaat zonder zichtbare slijtage) heeft ontvangen, degene die verantwoordelijk is voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren. item indien niet gedekt door onze garantie tegen fabricagefouten en vervanging is niet te wijten aan onze fout.

Let op: verzendkosten worden niet gerestitueerd.

2. Beschadigde artikelen of lage kwaliteit

Laat het ons weten als het product defect is of niet naar behoren werkt. Neem voor de snelste oplossing contact met ons op via customer@Finebay.nl inclusief een foto die de slechte kwaliteit of het beschadigde gedeelte van het artikel aantoont. De meest optimale foto's staan op een vlakke ondergrond, waarbij de tag en fout duidelijk worden weergegeven. We sturen u vervangende onderdelen zodra we de situatie hebben bevestigd, het is niet nodig om de defecte exemplaren terug te sturen. We zullen deze informatie gebruiken om u te helpen bij uw bestelling en fouten in de toekomst te elimineren.

====================>> ANNULERING <<=====================

1. Annuleer niet-verzonden bestellingen

Als u uw bestelling wilt annuleren die nog niet verzonden moet worden, neem dan alstublieft contact met ons op via customer@Finebay.nl. Vermeld uw bestelnummer voor de snelste oplossing. Bedankt!

2. Annuleer verzonden bestelling

Als u de bestelling wilt annuleren die al is verzonden of onderweg is naar de bestemming, neem dan contact met ons op en weiger dan vriendelijk om het pakket te accepteren, aangezien wij het op dat moment niet kunnen terugbellen. Wij storten uw betaling terug na aftrek van de verzendkosten. De terugbetaling wordt uitgevoerd zodra het pakket begint te retourneren

====================>> Garantie <<========================

Deze garantie dekt alleen fabricagefouten en dekt niet:

  • Schade veroorzaakt door een ongeval
  • Onjuiste zorg
  • Normale slijtage
  • Afbreken van kleuren en materialen door blootstelling aan de zon
  • Modificaties na de markt

Retourzendingen / omruilingen voor producten met blootstelling aan water worden niet geaccepteerd.

===============>> TERUGBETALINGSBELEID<<====================

Als u denkt dat het product dat u heeft gekocht niet de vereisten bevat die u in eerste instantie in gedachten had, dan heeft u de mogelijkheid om een terugbetaling aan te vragen.

Indien de terugzending door de consument wordt veroorzaakt, dient de consument de verzendingskosten te betalen. De specifieke kosten zijn gebaseerd op het expresbedrijf dat u kiest.
Als de ontvangen goederen om onze redenen beschadigd of niet correct zijn, hoeft de consument de verzendkosten niet te betalen.

Dit zijn de omstandigheden waarin restituties worden verleend:

U kunt een volledige terugbetaling krijgen

Als het product dat u heeft gekocht, helemaal niet functioneert.

  • Als u uw product niet binnen 90 werkdagen (Zuid-Amerika) na de datum waarop uw bestelling is geplaatst, heeft ontvangen.

Let op: restitutie wordt binnen 3-5 werkdagen teruggestort op uw account.

VERZENDKOSTEN

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van het artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Als u een artikel verzendt van meer dan € 82, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. Dank u!

BESCHADIGD ITEM / LAGE KWALITEIT
Voeg voor de snelste resolutie een foto toe die de slechte kwaliteit of het beschadigde gedeelte van het item aantoont. De meest optimale foto's staan op een vlakke ondergrond, waarbij de tag en fout duidelijk worden weergegeven. 
We zullen deze informatie gebruiken om u te helpen bij uw bestelling en fouten in de toekomst te elimineren.

Dient u alstublieft een ticket in op onze Ondersteuning's centrum.

p