Annulering, retourneren en retourbeleid

OPMERKING: Maak indien mogelijk een video terwijl u uw pakketten/pakjes opent.

  • Claims voor defecten/schade/ontbrekende artikelen/verkeerde artikelen zonder bewijs krijgen geen prioriteit.
  • We controleren de producten altijd voordat we ze versturen.

 


Bestellings-annulering

Alle bestellingen kunnen worden geannuleerd totdat ze worden verzonden. Zodra het verpakkings- en verzendproces is gestart, kan dit niet meer worden geannuleerd.

 

Opbrengst

We hebben een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 14 dagen de tijd hebt om een ​​retour aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met aangehechte labels en in de originele verpakking. U hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.

Om een ​​retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via customer@finebay.nl. Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel en instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen. Artikelen die aan ons worden geretourneerd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.

Als je vragen hebt over het retourneren, kun je te allen tijde contact met ons opnemen via customer@finebay.nl.

Schade en problemen

Controleer uw bestelling na ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen onderzoeken en oplossen.

 

Uitzonderingen / Wegwerpartikelen

Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke waren (bijvoorbeeld boodschappen, bloemen of planten), op maat gemaakte producten (bijvoorbeeld speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen) en producten voor persoonlijke verzorging (bijvoorbeeld schoonheidsproducten). We accepteren ook geen retourzendingen voor gevaarlijke materialen, ontvlambare vloeistoffen of gassen. Neem contact met ons op als u vragen of opmerkingen heeft over uw specifieke item.

Helaas kunnen we geen retourzendingen van uitverkoopartikelen of cadeaubonnen accepteren.

 

Aandelenbeurs

De snelste manier om er zeker van te zijn dat u krijgt wat u wilt, is door het artikel dat u heeft te retourneren en, na acceptatie van de retourzending, een afzonderlijke aankoop te doen voor het nieuwe artikel.

 

Terugbetalingen

We zullen je op de hoogte stellen zodra we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd en je laten weten of de terugbetaling al dan niet is goedgekeurd. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het 7-14 werkdagen kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij een terugbetaling heeft verwerkt en uitgevoerd.

 

Te late/ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Alle terugbetalingen worden bijgeschreven op uw oorspronkelijke betaalmethode. Als u met een creditcard of betaalpas heeft betaald, worden de terugbetalingen binnen 7-14 werkdagen na ontvangst van het retour- of annuleringsverzoek naar de bank die de kaart heeft uitgegeven, verzonden.

Als je geen restitutie hebt ontvangen, kun je de volgende stappen ondernemen:
*Controleer nogmaals uw bank- of PayPal-saldo (de transactie kan vertraging oplopen)

*Neem contact op met uw bank/creditcardmaatschappij (het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt vrijgegeven).

Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via customer@finebay.nl.

 

Verzendkosten/kosten voor opnieuw aanbieden

Om uw product te retourneren, dient u uw product te sturen naar customer@finebay.nl. E-mail ons met uw ordernummer voor meer informatie.

* Kopers zijn verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending. Als er geen probleem met de productkwaliteit is vanwege persoonlijke redenen van de klant, zoals B. Houd niet van / kies de verkeerde kleur / kies een verkeerde maat ...

*Finebay is verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending als het product defect/beschadigd/ontbrekend artikel/verkeerd artikel is

*We brengen geen heraanbiedingskosten in rekening.